1/5/08

Pensaments

No vos penseu que vaig a parlar de llengua o de llengües. La meua intenció és expressar els meus estats d'ànim en este blog. Hui he tingut un dia tranquil. M'he quedat a casa treballant amb l'ordinador i és per això que he provat de començar este blog. Un dia tranquil, a la vesprada he vist una pel·lícula en versió original i subtitulada per a sords. Bé, no ha estat malament, però em costa molt entendre la versió original en anglés, però pense fer-ho tan sovint com puga. Crec que és la millor forma d'acostumar l'orella a una altra llengua. I això és bo. Espere.
Com m'agradaria entendre moltes llengües! Esta nit passada no podia dormir i he escoltat Parsifal, l'òpera de Wagner, m'encanta Wagner. I m'agradaria entendre l'alemany.
He començat dient que no parlaré de llengües o de llengua. Això no és cert, però no voldria que el títol del meu blog vos fera pensar això. Potser alguna vegada faça comentaris de llengua, en especial de la meua. Ara vos deixe fins una altra ocasió.